On-demand badge printing
voor elk evenement
Of je nu een informele of formele uitstraling wilt bij het ontvangst. Elke organisator wilt lange rijen voorkomen en last-minute aanmelders snel voorzien van een badge.
De voorbereiding, stress en vertraging die ontstaat bij het uitdelen van voorbedrukte badges wil je het liefst uitsluiten, ook bij de kleine evenementen.
We maken gebruik van zowel full colour als thermische printers. Het inchecken kan variëren van scanners, tot het gebruik van iPads met een kioskmodus. Afhankelijk van jouw situatie en budget bepalen we de juiste opzet.
Tot slot bieden wij een scala aan badges en labels in diverse formaten en stijlen. En we zijn niet beperkt in de opmaak of het aantal personalisaties van het badge design.
Verbeter de on-site eventbeleving
Het ontvangst vormt de eerste indruk van jouw evenement. Een vlotte doorstroming en gastvrijheid zijn van cruciaal belang. Badges zijn niet alleen handig voor het netwerken of persoonlijke programma's, het geeft ook een professionele uitstraling.
Flexibele en betrouwbare software voor elk formaat en budget.
Product & Functionaliteiten
Gasten Inchecken
Voorkom lange rijen met onze incheck app. Scan de tickets of zoek op naam. Iemand niet in het systeem? Vul de gegevens in en print direct een badge.
Live Badges Printen
Bepaal via drag & drop exact welke informatie je wilt printen. Op butterfly badges, labels of op polsbandjes. Koppel de scanner met de printer en je bent klaar om te gaan!
Self-Checkin
Automatiseer de on-site registratie via een branded kiosk-modes op tablets. Bepaal de check-in flow op maat met keuze uit badge printing, selfie, handtekening en sessie registratie.
Sessie Registratie & Controle
Beheer jouw sessies met een online registratie pagina, limieten, toegangscontrole, check-in, een live display op locatie en punten voor accreditatie.
Cashlesh Payments
Creditcards & vouchers worden veilig opgeslagen in ‘wearable’ technologie. Maak het makkelijk voor gasten om eten, drinken, gifts en sessie credits te betalen tijdens het evenement.
Lead Registratie
Bespaar tijd en volg sneller op met de lead registratie app. Scan badges, prioriteer, kwalificeer, maak notities en exporteer contacten naar Excel.
Accreditatie & Certificaten
Het is niet meer nodig om lang te wachten op certificaten! We registreren per sessie/event de uren, berekenen het aantal punten en versturen automatisch het certificaat.
RFID & Gezichtsherkenning
Kies voor een duurzame en super snelle ervaring met RFID armbandjes of badges, of vervang barcodes voor selfies met gezichtsherkenning.
Rapportage
Krijg zowel via de incheck app als het dashboard real-time inzicht in no-show en andere kernresultaten, of genereer een rapportage op maat via Excel.
Voor het evenement
We importeren jouw gastenlijst of integreer met bestaande registratie systemen. Bepaal het badge design en richt eenvoudig de functionaliteiten in voor een check-in ervaring op maat.
Wanneer?
Tijdens het evenement
Print terplekke badges, registreer de aanwezigheid per sessie, beheer RFID technologie en biedt lead registratie aan bij partners. De installatie van hardware kun je zelf doen of bij ons uitbesteden.
Na het evenement
Bekijk eenvoudig de informatie over check-in/check-out, aanwezigheid per sessie, de verzamelde foto’s en handtekeningen, en download tot slot een volledige analyse over het evenement.
Onze Technologie Partner
Cvent biedt een award-winning oplossing om het on-site registratie proces te versimpelen, automatiseren en verbeteren.
Hoofdkantoor: Virginia, USA
Oprichting: 1999
Bedrijfsgrootte: 4.000+
4.4
Uit 5 sterren op Capterra
3000+
klanten in Europa
50+
30+
Awards gewonnen
Integraties met registratie systemen