top of page
Interclean
Ondanks COVID wilde Interclean haar positie behouden als grootste platform in de schoonmaakbranche. Er was een online event locatie nodig waar het netwerken en kennis delen doorgang kon vinden.
De uitdaging was om 100+ exposanten zicht te geven op de resultaten en zich deskundig te laten positioneren met veel innovaties en sessies.
Binnen het all-in-one platform van Grip werden 75+ presentaties gestreamd vanuit 2 studio’s. Bezoekers konden een eigen agenda samenstellen en vragen stellen via chat. Alle 100 exposanten hadden een uitgebreid bedrijfsprofiel wat ze zelf konden beheren, met centraal inzicht in alle leads.
Alle gebruikers konden connecties maken, chatten en video meetings plannen, zowel 1:1 als in groepen.
Project
Interclean
Klant
RAI Amsterdam
Categorie
Online Event Locatie
Type
Online Event
7.000 +
Professionals
5.000 +
Connecties
800 +
Online meetings
5.500 +
Sessie bezoeken
In Beeld
bottom of page